Hyveln fortfarande trasig...

Hyveln är ännu inte lagad och jag måste verkligen få till virket så att jag kan sätta igång nu! Pratade med Leif under lektionen imorse och han har funderat på att klyva virket och sedan dra det genom någon slip, men risken är då att det inte blir 100% rakt och risken för hack finns. Därför hoppas vi på att hyveln blir lagad snarast, men annars finns det i alla fall alternativ.
     Har inte haft tillgång till någon bil under veckan, men jag hoppas på att få låna den i morgon och då har jag tänkt åka ut till Fresks och leta laminatskivor och sedan titta förbi på Clas Ohlsson på hemvägen och köpa mer material. Sedan blir det eventuellt en tripp till Birsta och Biltema och/eller Rusta i jakt på tillbehör till rampen också, det beror på hur långt tiden räcker!
     Förövrigt måste jag också maila Anders Rapp och bestämma tid för ett projektmöte då jag skulle behöva träffa honom innan påsklovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0