Stockholmsresa

Resan till hufvudstaden är bokad! Den 17:e december åker vi - jag, min mor och min syster.
     Då ska jag ta en sväng förbi globefish. De har inte hört av sig än om studiebesöket, så jag antar att det inte gick. Jag tänkte slå en pling till dem på måndag och prata med dem och i alla fall beställa akvariet så att det kan vara klart den 17:e, när vi kommer ner. Sedan måste vi på något vis frakta akvariet till Bussgods och skicka hem det till Sundsvall.
     Ni kanske undrar varför både min mor och syster följer med? Jo, de blev sugna på att julshoppa där nere, så vi passar på att göra det när jag ändå måste dit..!

Under tiden tänker jag i alla fall börja titta närmare på material till möbeln och rampen, så jag åter kommer med mer information om det längre fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0