Akvariet beställt!

Sprang in på Ströms zoologiska på lunchen idag för att beställa akvariet. Fick då träffa Eva som sa att dom nyss fått in en beställning från företaget som levererar akvariet och dom gör inte några enstaka beställningar på grund av skaderisken och därför kan det ta lite tid innan jag får akvariet. Hon trodde dock inte att det skulle ta mer än ca. 14 dagar innan dom skulle göra en ny beställning och det kan jag leva med!
     Det blir då alltså ett vanligt enkelt akvarium utan ram med måtten 100x40x50 cm (längden x höjden x bredden). Jag lade också till täckglas i beställningen så slipper jag ordna det senare.
     Nu är det alltså på gång i alla fall! Eva skulle höra av sig när hon gör beställningen så att allt blir rätt. Äntligen känner jag att jag är på G!
 
Nu kan jag också åka och höra med Brosågen när jag vet vad för mått akvariet kommer att bli. Jag får väl dra med mig min pappa dit på fredag kanske. Då slutar jag tidigt och han är ledig hela dagen. Ska bara höra om inte han har något annat inplanerat.

Återkommer till helgen om besöket blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0