Akvariet (del 2) - Globefish

Ringde till Globefish igår för att bestämma ett datum - trodde jag ja!
     Det var frun till mannen jag pratat med sist som svarade och hon förstod ingenting. Det visade sig nämligen att dom limmar sina akvarier hemma hos sig ute på landet - 4 km till närmaste buss! Det är ju värre än här, trodde inte det var möjligt där nere i hufvudstaden ;)
     Hon förstod i alla fall inte alls hur han hade tänk när han pratat med mig, jag har ju inte tillgång till någon bil så det blir ju svårt att ta sig dit och tillbaka.. Hon skulle i alla fall åprata med sin man när hon kom hem så vi får väl se om dom hör av sig igen till veckan, så får vi se hur det går!
     Om inte annat får jag väl bara köpa ett akvarium av dom och strunta i att vara ned vid tillverkningen. Dom kanske kan berätta lite hur dom gör istället :)

Just nu väntar jag alltså på att dom ska höra av sig igen och berätta hur det blir med studiebesöket. Jag ska också börja kika närmare på vad jag ska använda mig av för träslag till bänk-bygget (beskrivet i förra inlägget).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0