Bakgrunden klar!

Som jag skrev igår så skulle jag in till Djurkompaniet och se om Rickard var där för att fråga hur det var med bakgrunden. Jag hittade honom i kassan i full färd med att beställa malar (han skulle bl.a. beställa hem denna, så en sådan kommer jag nog att köpa av honom sedan!). Han sade i alla fall att jag kunde få köpa bakgrunden av honom och han skulle maila bilder och dom exakta måtten till mig, det kommer att bli jättebra det här!  Speciellt roligt är det att det inte är en vanlig back to nature bakgrund utan ett provexemplar, så då kommer man ju inte att ha en likadan bakgrund som någon annan, och det är ju alltid kul!
Så nu väntar jag med spänning på att få mailet av rickard och få se hur bakgrunden ser ut!

I övrigt var jag också och köpte 3mm borrar på K-rauta, men det blev aldrig några gångjärn. Jag ska se om jag kan åka tillbaka till Bauhaus idag och ordna det!
Jag har också Räknat pengar för att se om det kommer att gå ihop och jag verkar klara mig precis! Så det känns skönt!

Nu har jag precis pusslat med alla bitar till möbeln för att se så det stämmer och allt passar alldeles utmärkt, så nu ska jag börja mäta upp hålen och sedan ska jag förborra och sedan också eventuellt börja skruva och limma. Jag ska ta lite bilder också och lägga upp här imorgon då jag återkommer med en uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0